Політика повернення і обміну товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» статті 9 покупець може протягом 14 днів обміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам;
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і при наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  • Купити будь-який інший товар в нашому магазині.
  • Отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару.
  • Поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в нашому сервісному відділі за адресою: м Київ, вул. Павла Тичини, 19, c понеділка по п'ятницю з 10-00 до 17-00.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки Нова Пошта.

Будь ласка, зверніть увагу на додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р №172

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів відносяться:

Продовольчі товари: лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

Непродовольчі товари: зубні щітки, гребінці, гребінці і щітки масажні, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).